Artemis_Entreri
The project main organizer
Joined: 27 May 2006 Posts: 53
Read: 0 topics
Warns: 0/10 Location: Poland/Olsztynek
|
Posted: Mon 16:59, 19 Jun 2006 Post subject: |
|
|
Hmm no to pokolei.
KH2 jest równie dobry jak jedynka, choć lekko negatywnie odczuwam to, że jest znacznie prostrzy i znalezienie wszystkich itemow na planszy jest dość proste. Walki są śmiesznie proste i przez 80% gry autentycznie NIE da się przegrać. Po prostu się NIE da - dosłownie.
Potem jest już lepiej i koniec gry może sprawić "pewne trudności".
Ale już np pokonanie Sephirotha........ ekhm - na 100 levelu zabił mnie po 20 sec.
Klimat? Kingdom Heartsa nie byloby bez Disneya - to integralna czesc tej gry. A jeśli ktoś już uważa bajki Disneya za infantylne....coz - przeszedlem juz ponad grubo 50 jprg i fabuła z nich przeciętnie jest gorsza niż w bajkach disneya właśnie. Jakąś kretyńska moda jest na jechanie po Disneyu - można go nie lubić, ale mowic ze klimat tych bajek psuje KH jest jawną sprzecznością - Disney absolutnie tworzy ten klimat.
nie wydaje mi się też zeby KH2 bylo bardziej dojrzale....w sumie to jest znacznie bardziej infantylne:)
No i wreszcie stroje - To są tzw Drive Form, i tworzą się poprzez wyłączenie z walki Goofiego albo Donalda. Działają na zasadzie limit brake'a - jak zabijesz odpowiednią ilość heartlesów mozesz włączyc formę na kilkadziesiąt sekund
jest ich 5:
1. Valor Form (wylacza z walki goofiego - czerwony stroj) - zwiększa ZNACZNIE atak fizyczny. Nie można uzywac czarów. Walczysz w tej formie 2 Keyblade'ami naraz - wygląda super i naprawde sieje sie spustoszenie po przeciwnikach.
2. Wisdom Form (wylacza Donalda) - niebieski stroj. Koncentracja na czarach - marny atak fizyczny, ale Sora jakby slizga sie w powietrzu - wygląda super!!!
3. Master Form (kolor złoty) - podobna z wyglądu do Valora, ale zarowno atak jak i magia rządzą - choc troche slabsze niz w Valor i Wisdom). Wygląda odlotowo zwłaszcza ze tez walczy się dwoma Keybladeami.
4. Final Form - sporo trzeba się namęczyć zeby ją zdobyć (jest to duzy sekret:P)
Wszystkie staty wysoko - postac unosi sie w powietrzu, a dwa Keyblady krążą wokół niej - duzy zasięg atakow i wogole Sora robi takie akrobacje ze hej:)
5. Antiform - od uzywania za duzo Valora i Wisdoma - Sora sie zamienia w hearlesa i choc atak jest wysoko, staty sux. Trzeba poczekac az sie skonczy i czesto mozna z tego powodu zginąć:/
Kazda forma ma jakieś 20-30 skillów, wiec wymienianie tego nie ma sesnu - ale np Valorem można zrobic 20 hit combo w powietrzu, masterem juz 25 (wyglada super)
itd.
Ponadto zdobywanie kolejnych leveli w kazdej formie pozwala "zwyklemu" Sorze na uzywanie niektorych skillow dostępnych tylko w formach.
Jakby co chętnie sie wypowiem o kazdej grze na ps2:)
The post has been approved 0 times
|
|